2017. január 20., péntek

ADHD és a BARS

„A barok futtatása nem gyógymód a tanulási nehézségekre, a figyelemhiányos hiperaktivitás-zavarra, a kényszer betegségre. A barok futtatása ellazítja a testet, ellazítja az elmét, feloldja a „béna vagyok”, „nem tudom megcsinálni”, „haszontalan vagyok”, „mindenkinek csalódást okozok” érzelmeket és gondolatokat, amik abban akadályozzák a gyerekeket, hogy elkezdjenek, vagy folytassanak egy feladatot. A barok futtatása megteremti azt a könnyedséget és azt a teret, ami lehetővé teszi számukra, hogy összerakják a kirakó darabjait anélkül, hogy túlterhelnénk őket az egyszerre rájuk zúduló információval. Eloszlatja a fellegeket, amin keresztül próbálnak gondolkodni, és megengedi nekik, hogy hozzáférjenek az információhoz, más lehetőségekhez, választásokhoz, és ahhoz a tudáshoz, amiről ők is tudják, hogy valahol ott van.”
Louise Derksen Access Consciousness facilitátor

bővebben a témáról angolul: http://access-consciousness-blog.com/2013/09/the-not-love-triangle-of-school-adhd-and-parenting/